top of page

MŪSŲ HEROJAI


Mano herojė

Mano herojė yra Dina iš Lene Kaaberbol knygos „Dina – gėdytojos duktė“. Tai mergaitė su gėdytojos akimis. Gėdytojos darbas yra kaip detektyvės. Ji žvilgsniu priverčia žmones atskleisti savo gėdą – pripažinti netinkamai pasielgus. Jeigu kažkas apsivagia, gėdytoja kviečiama, kad nuspręstų, ar tikrai nusikaltimą padarė tas žmogus. Dina paveldėjo tokias ypatingas akis iš savo motinos. Dėl šitos savo ypatybės mergaitė neturėjo draugių. Nepaisant visko, ji vis tiek stengėsi būti laiminga. Vienoje nuožmioje kovoje jai į ranką įkando slibinas. Nors Dinai stipriai skaudėjo įkąstą ranką, ji vis tiek sugebėjo padėti kaliniui. Įveikusi didžiulius sunkumus Dina rado draugę, kuri sugebėjo jai žiūrėti į akis.

Mane labai žavi, kad Dina turi labai stiprią viltį ir atkaklų charakterį. Ji puikus pavyzdys, kad nepaisant to, koks bebūtum, visada gali padėti kitiems ir susirasti draugų, kurie tau padės ir pasitikės tavimi. Tai svarbiausia kiekvieno gyvenime.


Matas Paslauskas, 7 kl. mokinys

 

Mano herojus

O mano herojus yra Karlsonas, kurį sukūrė švedų rašytoja Astrida Lindgren. Karlsonas yra savimi pasitikintis vyrukas, ant nugaros turintis propelerį ir galintis skraidyti. Jis sako, kad gyvena ant stogo. Karlsonas atskrenda pas vaiką į namus, kad šiam nebūtų liūdna. Niekas Karlsono nėra matęs, tik vienintelis jo draugas – Mažylis. Nuo ligų, skraidantis vyrukas, gydosi medumi ir uogienėmis. Jis drąsus, šmaikštus, išradingas ir juokingas. Karlsonas išpildo visas Mažylio svajones. Šis nori šuniuko, Karlsonas jam atskraidina šuniuką. Vieną dieną Karlsonas pakviečia berniuką paskraidyti po miestą. Abu - labai laimingi, atradę vienas kitą.

Karlsonas – labai linksmas ir geras draugas. Norėčiau ir aš būti kam nors tokiu geru draugu. Nors neturiu tokių puikių karlsoniškų savybių, bet norėčiau pabandyti.


Auridas Meškelis, 7 kl. mokinys

 

Mano herojus

Visą gyvenimą būsiu dėkingas savo draugo Kristijono tėčiui Jonui. Jis – mano herojus. Tai jis išmokė įspirti kamuolį į vartus. Mes net nežinojome, ką tai reiškia. Svarbiausia, kad jis mus mokė savanoriškai, be jokio atlyginimo. Jis tiesiog super geras žmogus. Jis sugeba įkvėpti visą mūsų futbolininkų komandą. Jis moka įrodyti, kad kuo daugiau laiko skirsi tam dalykui, kuris tau patinka, tuo geriau tau pavyks. Jei turėsi noro ir nusiteikimo, tu viską padarysi ir tapsi nepaprastu žmogumi. Jonas mokė mus nuo primityviausios futbolo abėcėlės iki pirmosios pergalės. Iš pradžių dar nenoriai jo klausėme, bet jis atkakliai užsitarnavo mūsų pagarbą. Supratome, kad šis žmogus aukoja savo laiką ir sveikatą dėl mūsų ir niekas jam už tai nemoka. Šiandien mes jau ne tie, kuriais buvome pirmomis treniruočių dienomis. Šiandien mes jau supratingi ir pelnėme ne vieną pergalę. Ačiū, Tau Jonai!


Jaunius Palilionis, 8 kl. mokinys

 

Mano herojus

Galvojau galvojau, kas gi galėtų būti mano herojumi. Ogi mano tėtis! Darbštesnio žmogaus nepažįstu. Aš juo žaviuosi, nes jis dirba ne tik savo darbus, bet padeda ir kitiems žmonėms. Jis stengiasi pradėtą darbą pabaigti, kad kitą dieną tai jam nebetrukdytų. Man keista, kad tėtis už atliktą darbą neima pinigų iš savo kaimynų ir draugų. Niekada nepamiršiu, kai jis man pirmą kartą leido pavairuoti traktorių. Buvau dar mažas, nieko nemokėjau, nežinojau ničnieko, nei kaip pradėti važiuoti, nei kaip vairuoti. Tėtis parodė ir pamokė. Tai man buvo didžiulis džiaugsmas. Tėtis labai rūpinasi savo šeima, niekada man nieko neatsako. Norėčiau ir aš būti toks, kaip tėtis.


Eimuntas Kumpelis, 10 kl. mokinys

 

Mano herojė

Gera gyventi, kai šalia yra toks žmogus kaip mama! Ji yra mano herojus!

Mano mama turi tris vaikus ir visus mus myli vienodai stipriai. Perka dovanas, įvairiausius rūbus, daiktus. Žinau, kad kiekviena mama privalo savo vaikui pirkti viską, bet mūsų mama mums perka iš visos širdies. Ji niekada negailėjo pinigų, galėtų ir paskutinį kąsnį atiduoti. Ji visada atsikelia rytais kartu su mumis, pagamina sumuštinių, padaro arbatos. Aš visada paklausiu mamos patarimo. Mama yra šeimos galva. Mama atiduoda savo gyvenimą, kad mes būtume laimingi. Aš labai ja didžiuojuosi. Ji turi įgijusi virėjos specialybę, bet iki šiol nedirbo. Šiandien ji, įveikusi save, neturinti darbo patirties, neturinti darbo su kompiuteriu įgūdžių, įsidarbino UAB „Bruneros“. Mama išmoko dirbti su kompiuteriu, išmoko tvarkyti reikalingus dokumentus ir tapo šaunia mokyklos valgyklos virėja. Ir viską ji darė tik dėl mūsų! Aš irgi labai norėčiau būti tokia kaip mama.


Gabija Zubauskaitė, 10 kl. mokinė

 

Mano herojus

Mamos dėka aš gimiau ir šiuo metu esu sveika, drąsi, protinga. Mama mane mylėjo ir tebemyli iki šiolei. Ji stengiasi užauginti dorais ir gerais žmonėmis ne tik mane, bet ir mano brolį bei sesutę.

Ką ji aukoja dėl mūsų? Manau, kad pirmiausia ji aukoja savo laiką, kurį galėtų praleisti sportuodama ar ilsėdamasi. Bet ji jį aukoja mums tvarkydama namus, gamindama valgyti, kalbėdama su mumis ir mokydama gyventi. Dar ji išleidžia pinigus dėl manęs ir visos šeimos, ji apie save negalvoja, nes mamai yra svarbu, kad kiti būtų laimingi ir turėtų visko, ko jiems reikia. Mama aukoja savo brangią ir neamžiną sveikatą, dirbdama ir stengdamasi sukurti savo vaikams pilnavertį gyvenimą. Aš savo mamą už šiuos poelgius labai gerbiu ir myliu, nes ne visos mamos šiais laikais aukoja save dėl kitų. Ateityje ir aš norėčiau būti panaši į savo mamą ir būti savo šeimos heroje.


Violeta Tautavičiūtė, 10 kl. mokinė

 

Mano herojė

Mano mama! Ji padaro daug darbų ir dėl manęs išbandė daug dalykų, Ji bijo aukščio, bet vandens atrakcionų parke dėl manęs nusileido iš labai aukšto vamzdžio. Ji parodė pavyzdį, kokiam drąsiam reikia būti.

Mano mama labai vikri ir greita. Ji spėja labai daug darbų namuose atlikti. Kambarį sutvarko gal per dešimt minučių. Mama man padeda ruošti namų darbus. Kai ji šalia, man visada labai šilta ir gera. Mama man atleidžia už visus blogus poelgius. Šiandien mano mama gyvena ir dirba Airijoje, bet manimi ji rūpinasi vienodai. Vis rašo ir rašo, ir skambina, ir klausinėja, kaip kiekvieną dieną sekasi, ką veikiu namuose ir mokykloje. Ji kasdien man patarinėja ir padeda. Mano mama yra mano herojė ir visada bus!


Rokas Vaitiekūnas, 6 kl. mokinys

Sekite
naujienas
  • Facebook Basic Black
Naujausi įrašai
bottom of page