top of page

PASAKA „FĖJA MOMOI“

Vieną ankstyvų rytą į žemę atsitrenkė mažas meteoritas. Jis nusileido prie vieno burtininko namo. Duobėje, kuri buvo išmušta meteorito, gulėjo fėja Momoi.

- Labas, išrinktoji, - tarė burtininkas.

Fėja išlipusi iš duobės pastebėjo, kad negali skristi.

- Labas, - plonu balseliu tarė fėja.

- Tu buvai išrinkta dievų išgelbėti Lietuvą, - tarė vyras su keista kepure.

- Aš? - paklausė Momoi.

- Aš esu burtininkas Burbulas.

- Malonu susipažinti, aš esu Momoi, - tarė fėja.

- Keliauk į miško tankmę, ten sutiksi draugų, kurie tau padės išgelbėti Lietuvą, - parodė pirštu į mišką keistas burtininkas.

Fėja bėgo, kiek tik kojos nešė, kad paspruktų nuo burtininko. Pavargusi ji prisėdo po medžiu.

- Labas, - tarė keistas balsas, - aš esu kiškis, kuris tau padės gelbėjant Lietuvą.

- Nuo ko? - paklausė fėja. - Man kažkoks Burbulas irgi sakė tai .

- Poryt bus Lietuvos šimtmetis, o keisti žmonės iš Azijos nori užgrobti Lietuvą! - tarė kiškis.

Fėja su kiškiu keliavo per mišką ir rado keistą lazdą. Fėja nudžiugusi pasiėmė ją.

- Tai mano stebuklų lazdelė! - sušuko iš džiaugsmo fėja.

Bekeliaudami pasiekė upę. Kitam krante stovėjo bebras, kuris tuoj pat nugraužė kelis medžius ir padarė tiltą. Jie susidraugavę keliavo ieškoti priešų. Nors ir labai nuvargę, pasiekė Indiją ir rado didžiulę karinę bazę, kurioje buvo suplanuotas Lietuvos užpuolimas. Pakilusi fėja trimis mostais sunaikino visą karinę bazę. Kiškis su bebru paėmė įkaitais visus užpuolimo planuotojus ir pargabeno į Lietuvą.

Visi laimingai atšventė Lietuvos šimtmetį. Įkaitams šimtmečio proga buvo grąžinta laisvė. Jie pamatė, kad Lietuvoje visi laisvi ir laimingi, pamilo Lietuvą ir niekur iš jos nebenorėjo išvykti. Visi buvo laimingi gyvendami Lietuvoje.

Sekite
naujienas
  • Facebook Basic Black
Naujausi įrašai
bottom of page