top of page

MOKINIŲ LAIŠKAI LAISVĖS GYNĖJAMS

Sustingę žvakių šviesoje,

Prisiminėm pralietą kraują

Tėvynę mylinčių vaikų,

Ją gynusių, kol jėgos leido...



LAISVĖS GYNĖJAI!

Noriu Jums padėkoti už šviesią ateitį mums visiems. Už Lietuvą laisvą! Jūs gynėte TĖVYNĘ ir pasiaukojote dėl jos. Labai baisi naktis ta buvo. Jūs neišsigandote tankų, nes labai tikėjote savimi. Beginkliai, susikibę už rankų, giedodami Lietuvos himną, jūs atsilaikėte prieš metalines pabaisas. Beginkliai, su didelėmis širdimis ir atkaklia viltimi žmonės apsaugojo mus, tuomet dar negimusius. AČIŪ!

Aida Melaikaitė, 9 kl.


Gerbiami Laisvės gynėjai,

Jūs stojot prieš tankus, kareivius, kurie buvo gerai ginkluoti, o jūs neturėjote jokio ginklo. Ar nebaisu buvo? Koks jausmas, kai tūkstančiai žmonių pradėjo skanduoti „Lie – tu -va !“ ? Šiandien nedaugelis tai išdrįstų padaryti.

Pati didžiausia bausmė žmogui – laisvės atėmimas. Netekti laisvės – tai netekti galimybės augti ir tobulėti. 1991 m. Sausio 13-osios nakties įvykiai pademonstravo žmonių savanorišką susitelkimą, meilę Tėvynei, artimui, įrodė, kad grėsmingas priešas nublanksta prieš tikėjimą šviesiu rytojumi.

Deimantas Kacinauskas, 10 kl.


Laiškas Laisvės gynėjui

Labas! Kaip laikaisi? Kokios mintys Tavo galvoje sukasi šiandien? Turbūt ir tau sunku, kaip ir mums. Žinau, kad visos tos baisybės įstrigę Tavo širdyje. Liejosi kraujas, žuvo žmonės, jauni, beginkliai. O kas dabar? Šiandien žmonės džiaugiasi labai geru gyvenimu.

Sausio 13- ąją pasitinkame prie laužo, prisimindami, kas buvo 1991 metais. Šis mūsų rytas – su dainomis, gražiais žodžiais, Tylos minute. Man baisu ir pagalvoti, tiksliau nenoriu nė įsivaizduoti, kaip TADA viskas vyko...

Nesvarbu, ar aš būsiu toli, ar aš būsiu čia, Lietuva visada bus mano širdyje. Iš šios dienos minėjimo man įstrigo žodžiai: „Tas, kuris nemyli laisvės ir tiesos, gali būti galingu žmogumi, bet didžiu netaps niekados“.

Ačiū Tau, Laisvės gynėjau už mano laisvą Lietuvą!

Neringa Skaburskytė, 10 kl.


Sveikas, Lietuvos Laisvės gynėjau!

Aš gimiau laisvoje Lietuvoje, todėl neįsivaizduoju, kaip gyventi be laisvės. Tad labai ačiū už laisvę!

Aurelijus Jonutis, 10 kl.


Sveikas, Lietuvos Laisvės gynėjau!

Kaip Jūs jaučiatės šiandien? Ar patinka Jums šių dienų jaunimas? Kaip Jums atrodo, ar dabartinis jaunimas apgintų Tėvynę, kai to prireiktų?

Su pagarba Irmantas Ablėnas, 10 kl.


Miela Loreta,

šiandien - Sausio 13-oji. Prie degančio laužo mokyklos kieme minime Jus, žuvusius už Laisvę. Aš esu kitos kartos ir tų baisių įvykių nemačiau. Bet iš spaudos, interneto, pažįstamų ir giminių pasakojimų žinau apie tą baisiąją naktį. Tie įvykiai man kelia šiurpulį. Žinau, miela Loreta, kad mirėte Jūs ir dar trylika kitų nekaltų žmonių. Jūs privertėte sustoti tanką. Ir liautis beprasmiškai žudyti. Jūsų mirtis davė mums Laisvę. Šiandien mes galime keliauti, kur norime. Galime mokytis savos LIETUVIŠKOS KALBOS. Jūsų žygdarbio neužmiršime niekada. Ačiū Jums!

Auridas Meškelis, 8 kl.


Gerbiami, kovos už Laisvę dalyviai!

Jau praėjo 29 metai po šio siaubingo įvykio. Lietuva atsimena 1991 m. Sausio 13-ąją kaip žiaurią, sužalojusią daug žmonių ir pasiglemžusią keturiolika aukų, dieną. Tada į kovą su sovietais stojo daug drąsių ir Tėvynei atsidavusių žmonių. Jie budėjo prie televizijos bokšto, saugojo Lietuvos širdį, šalo žiemos naktimis ir dienomis, o prireikus išsirikiavo prieš tankus.

Šiandien mes didžiuojamės Jumis, mūsų Didvyriai! Visada plevensite mūsų širdyse!

Aurita Trasykytė, 8 kl.


Laisvės gynėjai,

dėkoju Jums už Laisvę. Jūs buvote labai narsūs, kad gynėte savo Tėvynę. Jūs stojote prieš tankus, ginkluotus karius. Aš didžiuojuosi, kad mano Tėvynėje buvo tokių žmonių. Kai užaugsiu, būsiu toks, kaip Jūs!

Matas Rasimavičius, 6 kl.


Laisvės gynėjai,

pirma noriu Jums tarti AČIŪ už tai, kad gimiau laisvoje Lietuvoje. Ačiū, kad turiu laisvą žodį, laisvą pasirinkimą, o svarbiausia – tikrą lietuvišką žodį, dėl kurio nesu baudžiama.

Aš tik galiu įsivaizduoti, kaip buvo baisu atsilaikyti prieš tą karinę jėgą. Jūs esat tikrieji mūsų didvyriai! Ar jūs tada tikėjotės, kad tapsite herojais, kurie padovanos ateities kartoms Laisvę? Labai gaila tų, kurie mirė. Dabar, kiekvienų metų Sausio 13-ąją, mes kartojame ir kartojame jų vardus ir pavardes, pagerbiame tylos minute. Nes Jie to nusipelnė!

Aš didžiuojuosi, kad mes, lietuviai, tada buvome tokie vieningi. Net nežinodami, ar tikrai pasiseks, atkakliai kovojome dėl laisvės, neįsileisdami blogų minčių į galvas.

Iš tiesų darosi liūdna, kai jauni žmonės emigruoja, kaimynai pykstasi ar kažkas nepasidalina turto. Noriu jiems pasakyti: „Atsipeikėkit!“ Mes, lietuviai, turime būti vieningi, vieni kitus užjaučiantys! Ir velniop turtus! Džiaukimės, kad esame iš Lietuvos, kad turime gražią gimtąją kalbą, kad turime savus papročius ir esame laisvi!

Laisvės gynėjai, Jums iš visos širdies tariu AČIŪ.

Vesta Onaitytė, 9 kl.


Gerasis Laisvės gynėjau,

rašau tau laišką norėdamas padėkoti, kad pagalvojai apie ateities kartas ir neišsigandai tankų ir šautuvų buožių. Ačiū Tau už laisvę, už laisvus žodžius! Ačiū, kad galiu drąsiai sakyti žodį „Laisvė“. Prisiminsiu Tave, gynėjau, kad didvyris esi! Neužmiršiu šio žygdarbio didaus.

Neilas Balčiūnas, 9 kl.


Laisvės gynėjai!

Ačiū Jums, kad 1991-ųjų Sausio 13-osios naktį gynėte Lietuvą! Manau, kad be Jūsų drąsos ir ryžtingo pasiaukojimo nebūtų iki šiol dar Lietuva laisva ir nepriklausoma.

Man Lietuvos laisvė labai svarbi, nes čia gyvenu, čia – mano tėvai, seneliai, giminės. Laisvė man leidžia svajoti, laisvai mąstyti, keliauti ir džiaugtis gyvenimu!

Rimgailė Mergiūnaitė, 7 kl.


Laisvės gynėjau,

ačiū Tau, kad laimėjai mums Laisvę. Kai aš užaugsiu, tai ir aš ginsiu Lietuvą. Mes visi Tavimi didžiuojamės, nes Tu paaukojai savo gyvybę vardan Lietuvos. Dėka Tavęs aš galiu svajoti, miegoti ramiai. Nuoširdžiausiai ačiū už Laisvę!

Rokas Vaitiekūnas, 7 kl.


Laisvės gynėjau,

dėkoju Tau už didelę narsą. Paaukojai gyvybę dėl mūsų visų. Šito užmiršti negalima.

AČIŪ TAU UŽ LAISVĘ!

Denisas Tautavičius, 9 kl. mokinys





Sekite
naujienas
  • Facebook Basic Black
Naujausi įrašai
bottom of page