top of page

LAIŠKŲ TILTAS ATLANTA - ALIZAVA

Sveiki, Alizavos mokiniai,

Ačiū, už jūsų laiškus! Buvo labai įdomu juos skaityti.

O dabar pabandysiu bent trumpai atsakyti į kiekvieno jūsų laiškus:

Adele - man labiau patinka knygos. Kartais filmus pažiūrėti yra greičiau, ypač kai trūksta laiko. Aš labai stengiuosi skaityti lietuviškai, kad mano lietuvių kalba išliktų gyva. Gyvendama Amerikoje, aš dažniausiai kalbu angliškai, todėl kartais ir nenorėdama, lietuviškai kalbėdama verčiu sakinius iš anglų kalbos. Lietuviškų knygų skaitymas padeda atgaivinti lietuvių kalbą. O žinai, kad knygų originalai dažnai būna įdomesni nei filmai? Tu labai gražiai papasakojai apie V. Račicko knygą. Tikiuosi, kai mano vaikai paaugs, jie irgi šią knygą perskaitys.

Auridai – aplankyti Ameriką yra labai graži svajonė. Taip, tai didelė ir graži šalis. O mano vaikų svajonė yra aplankyti Lietuvą kaip galima dažniau, nes jiems tavo tėvynė yra kaip pasakų šalis. Mano vaikai skaito knygas angliškai, nes lietuviškai dar tik mokosi skaityti. Bet ir jiems labai patinka nuotykių knygos. Jų mėgstamiausia - Diary of the Whimpy kid. Gal Lietuvoje yra šių knygų serijos vertimas? O gal mokaisi ir jau pakankamai moki anglų kalbą, kad galėtum skaityti originalo kalba?

Elada – knyga „Tarp pilku debesų“ yra labai populiari ir Amerikoje. Aš šią knygą įsimečiau į kuprinę atostogoms. Tikiuosi, turėsiu galimybę perskaityti. Filmas pagal šią knygą buvo atvežtas ir į Ameriką bei mūsų miestą Atlantą. Aš pati negalėjau nueiti, bet žinau, kad filmą žiūrėjo ir amerikiečiai. Apie sovietų okupacijos žiaurumus Amerikoje mažai kas žino. Gal kiek daugiau žino apie „šaltąjį karą“. Džiugu, kad Rūta Šepetys praskleidžia istorijos šydą ir visas pasaulis gali sužinoti apie tuometinius įvykius.

Kajau – tavo laiškai yra tikrai perskaitomi mokyklos mokytojų (mes esam 7) ir kai kurių lituanistinę mokyklą lankančių vyresnių vaikų.Aš sutinku su tavimi, kad tikrai įdomu skaityti žymių žmonių parašytas knygas. Atsiranda galimybė pamatyti juos iš kitos pusės. Mano dukrai labai patinka žaisti tenisą. Kai ji bus šiek tiek vyresnė (ji dar tik pirmoje klasėje), aš žadu nupirkti jai vienos iš tenisininkių parašytą knygą, kad ji pamatytų, kuom gyvena šią sporto šaką pasirinkusios mergaitės. Man knyga ne tik žinių šaltinis, bet ir vienas iš atsipalaidavimo būdų. Dažnai su technologijomis aš pasijuntu veltui praleidusi laiką, nes dažnai telefone skaitau tai, ką po kelių minučių pamirštu 😊.

Milda - taip, su malonumu skaitome tavo laiškus. Aš tavo aprašytos knygos jau nebeprisimenu (baigiau mokyklą prieš 20 metų), bet tavo pasakojimas mane sudomino. Pabandysiu šią knygą susirasti ir paskaityti. Iš tavo laiško supratau, kad tau patinka skaityti. Tikiuosi, knygos tave domins visa gyvenimą.

Rusne – tavo aprašyta knyga skamba labai įdomiai. Taip, ekologijos problemos yra aktualios kaip niekada. Nors mano vaikams tik 6 metai, mes jau nuo vaikystės pradedame kalbėti apie pasirinkimus. Ar tikrai reikia žaislo padaryto iš plastiko, kuris po kelių valandų bus nebeidomus? Ar tikrai negalime pakentėti 5 minutes, kol grįšime namo ir atsigersime vandens iš puoduko, o ne iš vienkartinio buteliuko? Džiaugiuosi, kad vis daugiau jaunų žmonių susiburia ir bando pakeisti dabartinę situaciją. Pasiūlyk šią knygą ir savo draugams. Kitą kartą, kai būsime Lietuvoje, gal išeis apsilankyti Alizave 😊.

Rasa, Lukai, Gabija, Orinta, Vesta, Ugne, Eimantai, Rimgaile, Rokai, Evelina, Imantai, Erikai – ačiū už pasiūlymus. Paskelbsime jūsų mėgstamiausių knygų sąrašą mūsų mokyklos FB puslapyje, kad paaugliai, kurie jau nebelanko lituanistinės mokyklos, galėtų paprašyti giminių iš Lietuvos dovanų įdomių knygų!

Iki kitų laiškų!

Virginija Šileikaitė – Thoresen

Direktorė

Atlantos lituanistinė mokykla „Saulė“

 

Sveiki,



Mano vardas – Beatričė. Man 9 metai. Man labai patinka skaityti knygas. Mano mėgstamiausia knyga yra „A dog’s journey” (“Šuns kelionė”), kurią parašė W. Bruce Cameron. Tai knyga apie šuniuką, kuris turi daug gyvenimų. Kartais jis liūdnas, bet dažnai jis linksmas. Skaitant knygą, kai kurios vietos yra tokios liūdnos, kad norisi verkti, bet kartais taip linksma, kad norisi šokti iš džiaugsmo. Man labai patiko ši knyga, tad siūlau ir jums ją perskaityti. Pagal šią knygą yra sukurtas filmas - “Šuns tikslas”.

Man labai buvo įdomu skaityti jūsų atsiųstus laiškus. Lauksiu daugiau. Norėjau jūsų paklausti: ar jūs mokotės anglų kalbos? Jeigu taip, ar skaitote knygas angliškai? Aš skaitau ir angliškai, ir lietuviškai, nors man lengviau skaityti angliškai. Kiekvieną dieną, kai grįžtu iš mokyklos, su sese skaitome knygas. Praeitą savaitę mokykloje gavau apdovanojimą - medalį, kad perskaičiau labai daug knygų. Kokias knygas jūs mėgstate skaityti: linksmas, liūdnas, juokingas, gal komiksus…?

Gal tiek šiam kartui. Lauksiu jūsų laiškų.

Linkėjimai iš Atlantos,

Beatričė

 

Hi,

My name is Evija. I live in Georgia, my house is in the Woodlands neighborhood. I am 6 years old. I love to read very much. My favorite book is the “Magic Tree House”. I love this book, because the main characters Jack and Annie go on a lot of trips and I get to “go” on a lot of trips with them.

Love,

Evija

 



Žymės:

Sekite
naujienas
  • Facebook Basic Black
Naujausi įrašai
bottom of page